![]() |
---|
![]() |
![]() |
|
-Rafael Vallbona, “Els anys de la revolta”,Avui,16-6-1994. |
Biel Mesquida, Puta-Mares (ahi), Iniciativas Editoriales, Barcelona, 1978 - Dibuixos de les vinyetes de Pep-Maür Serra |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
-Fernàndez, Josep-Anton. 2000. ‘Biel Mesquida’s Puta marès (ahí): Transgressive strategies and the politics of literary experimentation’, dins Another Country. Sexuality and National Identity in Catalan Gay Fiction, Londres: Maney Publishing, pp. 165-187. a https://books.google.es -Margalida Pons, La subversió lingüística com a alternativa identitària en la narrativa postfranquista, a Journal of Catalan Studies, 2007 pàg. 104-125 -Borràs, Catalina, “Biel Mesquida: Puta marès (ahí). La subversió de la narrativa popular” a Literatura catalana contemporania i intertextuualitat: el cas de la generació dels 70 a Mallorca, 2010 Pàg. 114-123 -Catalina Borràs Llinàs, “L'aventura intertextual: 'Puta marès (ahí)', de Biel Mesquida”, a Lluc, Palma, n. 858, 2007, p. 24-25 -Joan Estelrich Llull, "No és tan lleig com el pinten, el dimoni", a VII Jornades d’Estudis Locals de Manacor, 2019, pàg. 379-394 |
![]() |